جستجو کردن

باربری بهشهر [☎️09113166706]

کلمه باربری دامنه وسیعی از خدمات را در بر می‏گیرد که در این مطلب منظور ما حمل اثاثیه می‏باشد. مانند حمل جهیزیه، اثاث منزل، و غیره را شامل می‏شود. در این میان شرکت‏های بسیاری در شهرهای شمالی کشور ایران، به خدمات‏دهی در امر باربری مشغول هستند و تلاش همه آنها در جهت ارائه یک کار با کیفیت است. یکی از این شرکت‏ها که در شهر بهشهر واقع شده است، شرکت تمام کار خزر نام دارد.

در این شرکت، برای هر نوعی از باربری، بسته به تعداد کالاها، خودروهای مختلفی از وانت تا کامیون وجود دارد. در این نوشته با هم مروری اجمالی بر قیمت باربری بهشهر و حمل اثات و اثاث کشی بهشهر و شماره باربری بهشهر شرکت تمام کار خزر می‏پردازیم.

حمل اثاثیه در بهشهر اسباب کشی در بهشهر، شرکت تمام کار خزر

حمل اثاثیه و اثاث‏کشی یکی از نیازهای جدایی ناپذیر ساکنان هر شهری است. در این میان شرکت‏های باربری متفاوتی در این شهر مشغول به فعالیت هستند، که در اینجا منظور ما شرکت تمام کار خزر است. این شرکت به خوشنامی در زمینه حمل اثاثیه و اسباب‏کشی معروف است. خدماتی که این شرکت ارائه می‏دهد بسته‏بندی، حمل و نقل، انتقال با وسیله مناسب و تخلیه اثاث در مقصد می‏باشد.

کارکنان این شرکت در صورت موافقت مشتری خود به‏وسیله آموزش‏هایی که در زمینه‏های بسته‏بندی اثاثیه و حمل و نقل آن دیده‏اند، توانایی انجام کار را از صفر تا صد دارند. به‏عبارتی خودشان اثاثیه را بسته‏بندی، و انتقال و درنهایت از درون کارتن باز کرده و چیدمان را انجام می‏دهند.

توجه داشته باشید که بسته‏بندی هر کالایی با دیگری متفاوت است. اشیاء شکستنی به یک شکل، اشیاء غیر شکستنی به شکلی دیگر و یخچال و دیگر وسایل بزرگ هریک به طریقی دیگر باید بسته‏بندی و حمل و نقل شوند.

فرض کنید چند ظرف چینی را می‏خواهید، بسته‏بندی کنید، کارکنان این شرکت ابتدا آنها را داخل نایلون حبابدار پیچیده و سپس در کارتن محکم همراه با ضربه‏گیرها به‏نحوی جای می‏دهند که این ظروف کمترین حرکت را داشته باشد.

هر کاری نیاز به وسایلی دارد. وسایل بسته‏بندی نیز فارغ از این قاعده نیست. در زیر به برخی از این وسایل اشاره خواهیم کرد.

ا-دقت در انتخاب کارتن: کارتن‏های مخصوص بسته بندی باید از میان کارتن‏های چند لایه انتخاب شود تا استحکام کافی را در موارد نیاز داشته باشد. معمولا کارتن 5 لایه برای اجسام ظریف و شکننده انتخاب معقول‏تری است، البته برای اجسام کمتر ظریف‏تر کارتن سه لایه نیز، کارتن مناسبی است. شما باید در کارتن از ضربه‏گیر و نایلون حبابی هم استفاده کنید تا به جنس داخل کارتن صدمه وارد نشود.

-2استفاده از نایلون جبابی: این نایلون‏ها دارای خاصیت ضربه‏گیر هستند و عمدتا برای وسایل شکستنی از آنها در کنار سایر لوازم استفاده می‏شود. مانند اینکه بخواهید یک بلور یا ظرفی چینی را برای جلوگیری از ضربه با آن بسته‏بندی کنید. از این نایلون‏های در برخی از کارخانه‏های تولیدی برای بسته‏بندی مواد شکستنی استفاده می‏شود.

3-‏ دارا بودن بیمه‏نامه کالا همراه با بارنامه اصلی دولتی: درنظر بگیرید که به علتی وسیله نقلیه باربری دچار حادثه شود، در این صورت نخستین شخصی که واقعا متضرر خواهد شد، مشتری است. بیمه‏نامه کالا همراه با بارنامه اصلی دولتی به شرکت باربری (در اینجا شرکت تمام کار خزر) این فرصت را می‏دهد تا از طریق بیمه خسارت اموال مشتری را بدهد، که خود یکی از مزیت‏های عمده این شرکت است.

4-استفاده از موکت: از موکت برای چیدمان کف اثاثیه چوبی و شیشه‏ای که در زمان جابه‏جایی مهم هستند، (از نظر لغزیدن و شکستن) در شرکت تمام کار خزر استفاده می‏شود. در واقع این موکت‏ها به ثبات اثاثیه در خودرو کمک می‏کنند.

5- استفاده از ضربه‏گیرها: فوم‏ها از بهترین وسایل محافظ کالا در برابر ضربه هستند. این وسایل با ایجاد حالتی فنری و ارتجاعی، سبب جذب ضربات وارده به کالا، در خودشان می‏شود. به عبارت دیگر بیشترین مقدار ضربه را در خود نگه داشته و کمترین مقدار را به کالا وارد می‏کند. از این رو جزء بهترین وسایل در امر ضربه گیری هستند. در ادامه باید خاطرنشان کرد که نحوه چیدمان کالاها نیز از حساسیت ویژه‏ایی برخوردار است.

قیمت باربری بهشهر و اثاث‏کشی در بهشهر

قیمت باربری در بهشهر و اثاث‏کشی در بهشهر بر اساس عواملی مانند وزن کالا، شکستنی بودن آن، مسافت بین مبدا و مقصد، نوع خودروی انتخابی، نیاز به کارگر (منظور از نظر تعداد آنها می‏باشد.)، برخی عوامل آب و هوایی همچون هوای برفی، بارانی که در اینجا نیاز به کامیون یا وانت مسقف احساس می‏شود و غیره تعیین می‏شود. همچنین نرخ باربری‏ها در بازه‏های زمانی مشخصی توسط اتحادیه مربوطه، به شرکت‏های باربری اعلام می‏شود.

مسافت مسیر، ناهمواری‏های آن و باران و وجود آب و هوای مرطوب، خستگی راننده و امکان تصادف، و یا واژگونی کامیون عواقب جبران ناپذیری را بر دوش کارکنان شرکت باربری می‏گذارد. پس هر چه مسافت بیشتر، قیمت نهایی حمل کالا بیشتر می‏شود.

بیمه‏نامه کالا همراه با بارنامه اصلی دولتی، خود خدمتی است که باعث افزایش قیمت نهایی باربری برای مشتری می‏شود ولی به قیمتش می‏ارزد. نوع وسیله نقلیه، سطح مهارت کارکنان، و مسافت بین مبدا تا مقصد نیز از عواملی است که تعیین کننده قیمت نهایی است.

به یاد داشته باشید اگر از مشتریان همیشگی شرکت تمام کار خزر باشید، حتما شامل تخفیف خواهید شد. لازم است یادآوری کنیم که برای تعادل بیشتر زیر کلیه اجناس موکت در قسمت بار وسایل نقلیه قرار می‏دهند.

سپس آنها را به نحوی بر روی کامیون یا وانت با تسمه می‏بندند، تا در پیچ‏ها تعادل خود را از دست ندهد. با مراجعه به سایت https://tamamkar-khazar.ir که وب‏سایت رسمی این شرکت است، موضوعات مفیدی در این رابطه پیدا خواهید کرد.

شماره باربری بهشهر شرکت تمام کار خزر

شرکت باربری بهشهر به نام شرکت تمام کار خزر نیز نامیده می‏شود. از قدیمی‏ترین شرکت‏های باربری در این زمینه است که با سبک خاص بسته‏بندی و انتقال کالاها با کمترین حادثه پیش آمده از شهرت بسیاری نه‏تنها در شهر بهشهر بلکه در کل استان مازنداران برخوردار است. در زیر اطلاعات تماس شرکت برای ارتباط شما عزیزان آورده شده است.

تلفن شرکت: 01132379222

تلفن: 09113166706

آدرس اینستاگرام : Tamamkar_khazar

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها